Akademia Call Center

AKADEMIA CALL CENTER – to rozwiązanie, które dotyczy wciąż nowej sytuacji w Zarządzaniu Sprzedażą w naszych Firmach. Problem w tym, że jest to rozwiązanie niewłaściwie rozumiane, niewłaściwie wykonywane i niewłaściwie zarządzane.

Na szczęście, wszyscy się uczymy. Call center coraz częściej uzupełnia lub wypiera dotychczasową strukturę działu handlowego.Kwestią czasu jest kiedy, dział call center pojawi się w naszej firmie. Czy jesteśmy gotowi do zmian? Jest rozwiązaniem tańszym, a przy tym skutecznym. Będzie zatem coraz powszechniejszym.Z drugiej strony, praca w działach call center, nie cieszy się należnym prestiżem. Nie lubimy chwalić się przyjaciołom, że pracujemy „na słuchawce” Nie lubimy handlowych rozmów telefonicznych. Nie lubimy ich, ponieważ często jest z nimi coś nie tak.

AKADEMIA CALL CENTER chce to zmienić. Chcemy wpływać na postrzeganie samej specyfiki pracy. Porównujemy różne formy pracy z Klientem i zastanawiamy się, czy w swej istocie, tak bardzo się różnią. Pokazujemy, czym kończy się „handlowe myślenie na skróty”. Jakie błędy słyszymy najczęściej w sprzedaży telefonicznej. Ćwiczymy krytyczne spojrzenie na materiały reklamowe, uczymy się zamieniać je na prosty język, zrozumiały dla Klienta.

Wypracowujemy „zawodowe bhp” w specyfice pracy z Klientem przez telefon, tak by praca ta byłą postrzegana równie pozytywnie jak praca Przedstawiciela Handlowego, czy Doradcy Klienta.

To właśnie jest nasza misja – idea „harmonijnego i zrównoważonego rozwoju osobistego”

  • Sztuka komunikowania się
    • nie można nie komunikować
    • model komunikacji Alberta Mehrabiana i co z niego wynika
    • komunikacja niewerbalna – dlaczego warto się jej uczyć?
    • czytanie i stosowanie języka ciała- oczy, głowa, dłonie, nogi
    • Typologia osobowości „Kolorowi Ludzie”
    • nasza przestrzeń - Cztery strefy  Edwarda Halla
    • „Na pierwszy rzut ucha” – tempo mówienia
    • głos - nasza wizytówka
    • arkana głosu - siła, barwa, artykulacja, dykcja, frazowanie i intonacja
    • oddech -  klucz do pokonania stresu
    • Typologia uszu von Thuna – uszy Nadawcy i uszy Odbiory
    • kwadratowe komunikaty
    • jak komunikować by być zrozumiałym
    • typologia „uszy nadawcy-odbiorcy"
    • rozmowa telefoniczna a wizyta handlowa
    • rozmowa telefoniczna a inne nośniki reklamy
    • personalizacja, kontrolowanie, efektywność
  • Struktura złej rozmowy telefonicznej (ćwiczenia, dyskusja)
    • najczęstsze błędy w rozmowie telefonicznej
    • myślę jak handlowiec: przesada, zbytni entuzjazm, ogólniki, egocentryzm
    • bariery fizyczne w słuchaniu
    • nowomowa, unikanie odpowiedzi, kłamstwo, brak orientacji w sprawie
  • Struktura poprawnej rozmowy telefonicznej (ćwiczenia, dyskusja)
    • myślę jak mój klient: kupowanie to praca
    • rodzaje rozmów telefonicznych
    • przedstawienie się: można inaczej
    • po co dzwonimy: łączenie z osobą, łączenie z działem, łączenie w sprawie, zostawiania wiadomości
    • co ustalamy
    • jakość mówienia: dykcja, głośność, szybkość
  • Warsztat pracy telemarketera (ćwiczenia, dyskusja)
    • materiały informacyjne o firmie: do rozmowy, do wysyłki
    • materiały informacyjne o sprawie: do rozmowy, do wysyłki
    • dobra baza danych: cechy i zasady budowania, prowadzenia i aktualizowania.
    • kwalifikowanie klienta na kandydata
    • cykl zakupów
    • planowanie, ustalanie celu rozmów, dyscyplina
  • Badania skuteczności rozmów telefonicznych (wykład, dyskusja)
    • podstawowe wskaźniki
  • Certyfikacja - TEST THE BEST
  • Test zaliczeniowy AKADEMII CALL CENTER

Cena Akademii Call Center to 1800 zł brutto

Liczba uczestników w grupie 15 osób
Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń

Płatność rozkładamy na dwie, trzy lubcztery raty bez dodatkowych opłat !
Szczegółowe warunki płatności dostępne w karcie zgłoszeniowej

Cena Akademii Call Center zawiera:

  • 64 godzin intensywnego kursu / 8 dni szkoleniowych
  • materiały szkoleniowe w segregatorze
  • twoje wystąpienia oraz certyfikację na płycie DVD
  • dostęp do rozszerzonych materiałów on-line
  • certyfikat ukończenia Akademii Handlowca
  • zaświadczenia o treści merytorycznej każdego modułu
  • przerwy kawowe i obiady
  • prowadzenie warsztatów przez dwóch trenerów

 

Edycja Kielce / możliwość zmiany lokalizacji projektu

Trener edycji: Jakub Stawicki i Sławomir Młynarczyk
Miejsce szkolenia: Hotel Ibis Kielce
 
Moduł I Sztuka komunikowania się. Typologia osobowości (dyskusja, wykład, dyskusja) – 2 dni
Moduł II Telemarketing dzisiaj – specyfika kontaktu z Klientem (dyskusja, wykład)
- 1 dzień
Moduł III Struktura złej rozmowy telefonicznej (ćwiczenia, dyskusja) - 1 dzień
Moduł IV Struktura poprawnej rozmowy telefonicznej (ćwiczenia, dyskusja) - 1 dzień
Moduł V Warsztat pracy telemarketera (ćwiczenia, dyskusja) - 1 dzień
Moduł VI Badania skuteczności rozmów telefonicznych (wykład, dyskusja) - 1 dzień
Moduł VII Certyfikacja Akademii Call Center - 1 dzień

 

Edycja Łódź / możliwość zmiany lokalizacji projektu

Trener edycji: Jakub Stawicki i Sławomir Młynarczyk
Miejsce szkolenia: Hotel Ibis Łódź
 
Moduł I Sztuka komunikowania się. Typologia osobowości (dyskusja, wykład, dyskusja) – 2 dni
Moduł II Telemarketing dzisiaj – specyfika kontaktu z Klientem (dyskusja, wykład)
- 1 dzień
Moduł III Struktura złej rozmowy telefonicznej (ćwiczenia, dyskusja) - 1 dzień
Moduł IV Struktura poprawnej rozmowy telefonicznej (ćwiczenia, dyskusja) - 1 dzień
Moduł V Warsztat pracy telemarketera (ćwiczenia, dyskusja) - 1 dzień
Moduł VI Badania skuteczności rozmów telefonicznych (wykład, dyskusja) - 1 dzień
Moduł VII Certyfikacja Akademii Call Center - 1 dzień

 

Imię:
Nazwisko:
Adres e-mail:
Treść:
Copyright 2013 - Sławomir Młynarczyk i Partnerzy © Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja - www.squaretech.pl