Akademia Trenerów

Przygotowaliśmy dla Ciebie kompletne narzędzie do rozpoczęcia pracy z zespołami sprzedażowymi.

Od teraz będziesz wspierał i rozwijał kompetencje sprzedażowe Zespołów poprzez szkolenia, warsztaty i coaching.

Dostaniesz do ręki mapę drogową przygotowującą do rozmowy ze Zleceniodawcą, komplet narzędzi diagnozowania problemów sprzedażowych i do przygotowania inspirujących warsztatów i szkoleń, które je rozwiążą.

Napisaliśmy dla Ciebie inspirujące, innowacyjne i spójne warsztaty Akademii Trenera. Sprzedaży, tak byś mógł wymyśleć swój rozwój zawodowy na nowo, jeśli czujesz, że dalej się nie rozwijasz, lub jeśli chciałbyś robić zawodowo coś więcej.

Prowokujemy Cię do opuszczenia swojej strefy komfortu!
Przeprowadzimy Cię bezpiecznie przez zmiany!
Zapraszamy już we wrześniu 2014 !

Do końca czerwca 2014 - 500 zł rabatu

  • Sztuka komunikowania się
    (Specyfika pracy trenera opiera się w głównej mierze na umiejętności aktywnego słuchania. Uzupełnia je umiejętność stawiania pytań i komunikowanie się. W tym bloku zajęć poznasz własne możliwości głosowe, usłyszysz jak brzmisz dla innych i dla siebie i poznasz zasady dobrej komunikacji)
    • Model komunikacji Alberta Mehrabiana i co z niego wynika?
    • Cztery „strefy” Edwarda Halla
    • Komunikacja niewerbalna – dlaczego warto się jej nauczyć?
    • Typologia „kolorowych ludzi”
    • Arkana pracy głosem- dykcja, frazowanie, intonacja
    • Oddech i pauza- nasi sprzymierzeńcy w pokonywaniu stresu
    • ”Uszy von Thuna”- typologia uszu
  • Myśl jak twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży
    (Jeśli podjąłeś się trudnej misji tworzenia, rekrutacji, szkolenia, coachingu pracowników działów handlowych, tutaj będziesz miał możliwość spojrzenia na proces sprzedaży z punktu widzenia klienta. Pomoże Ci to w zdobyciu zaufania i sprzedaży twoich warsztatów i szkoleń)
    • Kupowanie to praca.
    • Czego naprawdę chcą klienci. Model wyników A-B-C
    • Nowa definicja procesu sprzedaży
    • Wartość relacji z klientami
    • Model Hierarchii Wartości Firmy
    • Postrzeganie wartości i ryzyka przez Klienta
  • Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
    (Każdy nawet najlepszy produkt/warsztat trzeba przedstawić Zleceniodawcy/Uczestnikom. Nadszedł czas byś wcielił się w aktora, stworzył swoją rolę, przygotował scenę i scenografię i zaprosił wszystkich w niezapomnianą podróż po twoim świecie. Pokażemy Ci jak to osiągnąć.)
    • Opowiedz nam klasyczną historię.
    • Nasi Klienci, Nasi Wyznawcy- jak zdobyć ich serca i umysły
    • Prezentacja jako drobiazgowo zaplanowany spektakl
    • Planujemy analogowo: od szarego papieru do Prezi
    • Zamieniamy korzyści produktu na emocje
    • Zamieniamy słowa i liczby na obrazy
    • Trzymamy się reguły „Trzech”
  • Projektowanie i prowadzenie warsztatów sprzedażowych
    (Jesteś już po kontakcie telefonicznym z potencjalnym Klientem. Podczas tego spotkania przygotujemy Cię do rozmowy ze Zleceniodawcą. Pokażemy schemat twojej pracy uwzględniający klucze punkty do przygotowania warsztatów. Uzbroimy Cię w metodologię i adekwatne narzędzia.)
    • Schemat pracy trenera ze Zleceniodawcą
    • Kontrakt- mapa rozmowy ze Zleceniodawcą
    • Zasady uczenia się i pracy z dorosłymi
    • Schemat tworzenia szkolenia- temat sesji, cele, metodologia, czas.
    • Procesy grupowe
    • Modelowanie dyskusji
    • Ewaluacja warsztatów
  • Sekrety innowacji i komercjalizacji
    (Nie da się żyć samymi ideami i marzeniami. Ale można się nimi dzielić, upowszechniać je, by poprawiały jakość życia ludzi w danym obszarze. Może jest coś co kochasz robić na tyle, że nie możesz się doczekać kolejnego dnia, by móc się tym zająć na nowo? Może twoje zainteresowania i pasje podziela więcej ludzi? Zastanów się, czy nie uczynić z tego sposobu na swoje życie? Pomożemy Ci odcisnąć rysę we wszechświecie)
    • Rób to co kochasz
    • Pomyśl jak twoja pasja może zmienić życie ludzi
    • Pomyśl inaczej o swojej karierze
    • Pomyśl inaczej o swojej wizji
    • Skomercjalizuj swoje idee, marzenia
    • Pomyśl inaczej o swoich potencjalnych klientach
    • Nieustannie szukaj nowych inspiracji
    • Nie daj się bucom- ryzyko wymaga odwagi i odrobiny szaleństwa
  • Coaching sprzedażowy
    (W swojej pracy trenerskiej będziesz pracował z nie tylko grupami, ale z pojedynczym uczestnikiem. Coaching jest najlepszą okazją by pomóc takiej osobie w przyśpieszeniu jej rozwoju i zwiększeniu efektywności jej działań. Tutaj zdobędziesz kompetencje jak prowadzić uczestnika do odkrywania własnego potencjału, odkryć, drzemiących zasobów i adekwatnych wniosków.)
    • Coaching, mentoring, doradztwo, consulting- co? gdzie? kiedy?
    • Etyka zawodowa trenera, coacha
    • Struktura Organizacji- misja, cele, strategie
    • Zarządzanie działem sprzedaży- analiza sytuacji, wyznaczanie celów, przygotowanie pracowników, praces zmiany, ocena efektów
    • Warsztat coacha: pełen cykl coachingowy, przygotowanie narzędzi, testy kompetencyjne, development center, ocena 360, ocena pracy
    • Feedback coachingowy, motywacyjny i rozwojowy
  • Certyfikacje trenerska
    Zaplanowanie, przygotowanie i poprowadzenie prezentacji wybranego tematu w oparciu o zdobyte kompetencje.

Cena I edycji kursu to 2999 zł brutto

Liczba uczestników w grupie 12 osób
Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń

Płatność rozkładamy na dwie, lub trzy raty bez dodatkowych opłat !
Szczegółowe warunki płatności dostępne w karcie zgłoszeniowej

Cena Akademii Trenerów Sprzedaży zawiera:

  • 64 godzin intensywnego kursu / 8 dni szkoleniowych
  • materiały szkoleniowe w segregatorze
  • twoje wystąpienia oraz certyfikację na płycie DVD
  • dyplom ukończenia kursu Akademii Trenerów
  • zaświadczenia o treści merytorycznej każdego modułu
  • przerwy kawowe i obiady
  • prowadzenie warsztatów przez dwóch trenerów

 

Edycja Kielce - Łódź /możliwość zmiany lokalizacji projektu
Trener edycji: 
Jakub Stawicki i Sławomir Młynarczyk
Miejsce szkolenia: Hotel Ibis Kielce

Moduł I Sztuka komunikowania się - 1 dzień / 27-09-2014
Moduł II Myślę jak mój klient. Strategia Rozwoju Sprzedaży - 1 dzień / 28-09-2014
Moduł III Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych - 1 dzień / 18-10-2014
Moduł IV Projektowanie i prowadzenie warsztatów sprzedażowych – 1 dzień / 19-10-2014
Moduł V  Sekrety innowacji i komercjalizacji - 1 dzień / 08-11-2014
Moduł VI Coaching sprzedażowy – 1 dzień / 09-11-2014
Moduł VII / VIII Certyfikacja Akademii Handlowca - 2 dni / 06-12-2014; 07-12-2014

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminów

Imię:
Nazwisko:
Adres e-mail:
Treść:
Copyright 2013 - Sławomir Młynarczyk i Partnerzy © Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja - www.squaretech.pl