Akademia Trenerów Sprzedaży with Elements of public pronouncement in english

Przygotowaliśmy dla Ciebie kompletne narzędzie do rozpoczęcia pracy z zespołami sprzedażowymi.

Od teraz będziesz wspierał i rozwijał kompetencje sprzedażowe Zespołów poprzez szkolenia, warsztaty i coaching.Dostaniesz  do ręki mapę drogową przygotowującą do rozmowy ze Zleceniodawcą, komplet narzędzi diagnozowania problemów sprzedażowych i do przygotowania inspirujących warsztatów i szkoleń, które je rozwiążą.

Napisaliśmy dla Ciebie inspirujące, innowacyjne i spójne warsztaty Akademii Trenera Sprzedaży, tak byś mógł wymyślić swój rozwój zawodowy na nowo, jeśli czujesz, że dalej się nie rozwijasz, lub jeśli chciałbyś robić zawodowo coś więcej.

Wraz z Ogólnopolska Grupa Językowa Lingua Nova,  wzbogaciliśmy nasz pomysł o intensywny kurs biznesowy języka angielskiego, ze szczególnym naciskiem na umiejętność prezentacji i wystąpień publicznych.

Prowokujemy Cię do opuszczenia swojej strefy komfortu!
Przeprowadzimy Cię bezpiecznie przez zmiany!
Zapraszamy już we wrześniu 2014 !

Sztuka komunikowania się/ 1 dzień
(Specyfika pracy trenera opiera się w głównej mierze na umiejętności aktywnego słuchania. Uzupełnia je umiejętność stawiania pytań i komunikowanie się. W tym bloku zajęć poznasz własne możliwości głosowe, usłyszysz jak brzmisz dla innych i dla siebie i poznasz zasady dobrej komunikacji)

  • Model komunikacji Alberta Mehrabiana i co z niego wynika?
  • Cztery „strefy” Edwarda Halla
  • Komunikacja niewerbalna – dlaczego warto się jej nauczyć?
  • Typologia „kolorowych ludzi”
  • Arkana pracy głosem- dykcja, frazowanie, intonacja
  • Oddech i pauza- nasi sprzymierzeńcy w pokonywaniu stresu
  • ”Uszy von Thuna”- typologia uszu

Myśl jak twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży/ 2 dzień
(Jeśli podjąłeś się trudnej misji tworzenia, rekrutacji, szkolenia, coachingu pracowników działów handlowych, tutaj będziesz miał możliwość spojrzenia na proces sprzedaży z punktu widzenia klienta. Pomoże Ci to w zdobyciu zaufania i sprzedaży twoich warsztatów i szkoleń)

  • Kupowanie to praca.
  • Czego naprawdę chcą klienci. Model wyników A-B-C
  • Nowa definicja procesu sprzedaży
  • Wartość relacji z klientami
  • Model Hierarchii Wartości Firmy
  • Postrzeganie wartości i ryzyka przez Klienta

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych/ 3 dzień
(Każdy nawet najlepszy produkt/warsztat trzeba przedstawić Zleceniodawcy/Uczestnikom. Nadszedł czas byś wcielił się w aktora, stworzył swoją rolę, przygotował scenę i scenografię i zaprosił wszystkich w niezapomnianą podróż po twoim świecie. Pokażemy Ci jak to osiągnąć.)

  • Opowiedz nam klasyczną historię.
  • Nasi Klienci, Nasi Wyznawcy- jak zdobyć ich serca i umysły
  • Prezentacja jako drobiazgowo zaplanowany spektakl
  • Planujemy analogowo: od szarego papieru do Prezi
  • Zamieniamy korzyści produktu na emocje
  • Zamieniamy słowa i liczby na obrazy
  • Trzymamy się reguły „Trzech”

Projektowanie i prowadzenie warsztatów sprzedażowych/ 4 dzień
(Jesteś już po kontakcie telefonicznym z potencjalnym Klientem. Podczas tego spotkania przygotujemy Cię do rozmowy ze Zleceniodawcą. Pokażemy schemat twojej pracy uwzględniający klucze punkty do przygotowania warsztatów. Uzbroimy Cię w metodologię i adekwatne narzędzia.)

  • Schemat pracy trenera ze Zleceniodawcą
  • Kontrakt- mapa rozmowy ze Zleceniodawcą
  • Zasady uczenia się i pracy z dorosłymi
  • Schemat tworzenia szkolenia- temat sesji, cele, metodologia, czas.
  • Procesy grupowe
  • Modelowanie dyskusji
  • Ewaluacja warsztatów

Sekrety innowacji i komercjalizacji/ 5 dzień
(Nie da się żyć samymi ideami i marzeniami. Ale można się nimi dzielić, upowszechniać je, by poprawiały jakość życia ludzi w danym obszarze. Może jest coś co kochasz robić na tyle, że nie możesz się doczekać kolejnego dnia, by móc się tym zająć na nowo? Może twoje zainteresowania i pasje podziela więcej ludzi? Zastanów się, czy nie uczynić z tego sposobu na swoje życie? Pomożemy Ci odcisnąć rysę we wszechświecie)

  • Rób to co kochasz
  • Pomyśl jak twoja pasja może zmienić życie ludzi
  • Pomyśl inaczej o swojej karierze
  • Pomyśl inaczej o swojej wizji
  • Skomercjalizuj swoje idee, marzenia
  • Pomyśl inaczej o swoich potencjalnych klientach
  • Nie daj się bucom- ryzyko wymaga odwagi i odrobiny szaleństwa

Coaching sprzedażowy / 6 dzień
(W swojej pracy trenerskiej będziesz pracował z nie tylko grupami, ale z pojedynczym uczestnikiem. Coaching jest najlepszą okazją by pomóc takiej osobie w przyśpieszeniu jej rozwoju i zwiększeniu efektywności jej działań. Tutaj zdobędziesz kompetencje jak prowadzić uczestnika do odkrywania własnego potencjału, odkryć, drzemiących zasobów i adekwatnych wniosków.)

  • Coaching, mentoring, doradztwo, consulting- co? gdzie? kiedy?
  • Etyka zawodowa trenera, coacha
  • Struktura Organizacji- misja, cele, strategie
  • Zarządzanie działem sprzedaży- analiza sytuacji, wyznaczanie celów, przygotowanie pracowników,
  • proces zmiany, ocena efektów
  • Warsztat coacha: pełen cykl coachingowy, przygotowanie narzędzi, testy kompetencyjne, development center, ocena 360, ocena pracy
  • Feedback coachingowy, motywacyjny i rozwojowy

Certyfikacja trenerska/ 7 dzień
Zaplanowanie, przygotowanie i poprowadzenie prezentacji wybranego tematu w oparciu o zdobyte kompetencje.

 

Cena I edycji kursu to 5399 zł brutto

Liczba uczestników w grupie 12 osób
Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń

Płatność rozkładamy na dwie, lub trzy raty bez dodatkowych opłat !
Szczegółowe warunki płatności dostępne w karcie zgłoszeniowej

Cena Akademii Trenerów Sprzedaży i Elements of public pronouncement in english zawiera:

  • 56 godzin intensywnego kursu / 7 dni szkoleniowych
  • 48 godzin intensywnego kursu biznesowego języka angielskiego /2 x w tygodniu po 1,5 h lekcyjnej /12 tygodni/
  • materiały szkoleniowe w segregatorze
  • twoje wystąpienia oraz certyfikację na płycie DVD
  • certyfikat ukończenia Akademii Trenerów
  • przerwy kawowe i obiady
  • prowadzenie warsztatów przez dwóch trenerów

Trenerzy edycji: Jakub Stawicki i Sławomir Młynarczyk

Lektorzy edycji: Szkoła Językowa Lingua Nova

Edycja Warszawa 2014 /możliwość zmiany lokalizacji projektu

Miejsce szkolenia: Szkoła Językowa Lingua Nova: ul. Wspólna 41, II piętro, 00-519 Warszawa

Moduł I Sztuka komunikowania się - 1 dzień / 20-09-2014
Moduł II Myślę jak mój klient. Strategia Rozwoju Sprzedaży - 1 dzień / 21-09-2014
Moduł III Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych - 1 dzień / 11-10-2014
Moduł IV Projektowanie i prowadzenie warsztatów sprzedażowych – 1 dzień / 12-10-2014
Moduł V  Sekrety innowacji i komercjalizacji - 1 dzień / 15-11-2014
Moduł VI Coaching sprzedażowy – 1 dzień / 16-11-2014
Moduł VII / VIII Certyfikacja Akademii Handlowca - 1 dni / 13-12-2014

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminów

Imię:
Nazwisko:
Adres e-mail:
Treść:
Copyright 2013 - Sławomir Młynarczyk i Partnerzy © Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja - www.squaretech.pl