Jakub Stawicki - trener, coach

Trener sprzedaży, coach, opiekun merytoryczny

Absolwent Akademii Trenerów Sprzedaży Development Partners
Magister Etnologii - Antropolog kulturowy Uniwersytetu Łódzkiego
Architekt wnętrz Politechniki Łódzkiej

Od trzynastu lat związany  z zarządzaniem sprzedażą, od handlowca do menedżera regionu, w branży budowlanej, odzieżowej, komputerowej, obuwniczej.

Od czterech  lat prowadzi warsztaty i szkolenia.

Niestrudzenie poszukuję inspiracji by dzielić się nią z innymi. Noszę przy sobie kamienie- Urim- na Tak  i Thumim- na Nie. Są mi potrzebne kiedy dostrzegam Znaki. Słucham i jestem uważny. Pomagam w spełnianiu Własnej Legendy, wszystkim tym, którzy chcą słuchać. Ufam Zasadzie Przychylności w początku Podróży i Próbie Zdobywcy- na jej końcu. Wiem, że życie obdarza hojnie tego, kto jest wierny Własnej Legendzie. Mam swoją misję na ziemi.

Tata Szymona, Dobry Duch kilku ważnych Osób. Moją pasją są ważne książki i ważne spotkania. Postrzegam świat obrazami, fotografia, rysunek. Biegam, bo bieganie pomaga myśleć. Badam przeszłość, bo pomaga zrozumieć współczesne ludzkie wybory.

Moje doświadczenie zawodowe to 13 lat pracy z Klientem.

Począwszy od specjalisty ds. handlu i marketingu- tak, takie stanowiska kiedyś funkcjonowały w branży! Kończąc na prowadzeniu biura handlowego i logistyki w ogólnopolskiej firmie produkcyjnej, czy stanowisku menedżera sprzedaży w warszawskiej korporacji.

Po kilku latach poszukiwań i kilku porażkach, odkryłem, że moją pasją jest praca z ludźmi i wszystko to co się pomiędzy nami dzieje, że decydujemy się współpracować z tym a nie z innym Człowiekiem.

Słowo, doskonalenie się, zaufanie, pasja, obraz. To one determinują  mój permanentny rozwój osobowości i zawodowy. To one pozwoliły z biegiem lat coraz częściej dzielić się swoimi doświadczeniami z kolegami, koleżankami z pracy, z podległymi pracownikami, z partnerami handlowymi. Uczyniłem z tych poszukiwań sposób na życie.

Wierzę, że dzięki pasji, talentowi i wytrwałości, wkrótce będę mógł dołączyć do zaszczytnego Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców Polskich.

Bycie menagerem nauczyło mnie odpowiedzialności. Odpowiedzialności za drugiego człowieka i za własne decyzje. Nauczyło mnie, że najwyższą formą zarządzania zespołem jest zaufanie. Wymagało ogromnej cierpliwości,  optymizmu, pracy i odwagi.

Najtrudniejszym elementem każdego biznesu jest uczynienie zeń swojej pasji – w sytuacji idealnej – rozumianego jako  spójna całość, jedność.  W innym wymiarze- jako jeden z obszarów funkcjonowania Organizacji.

Ale sama pasja nie wystarczy.

Potrzebna jest współzależność - zespół zaangażowanych pracowników, będących autorami misji  firmy i rozumiejących w jakim obszarze ich praca zmienia ludzkie życie.
Potrzebne jest sumienie – zgromadzenie ludzi wokół tych samych wartości.
Potrzebny jest pasja które pomogą zmieniać świat.
Potrzebny jest talent  by zmieniać produkt w obraz i emocje, a klientów w  wyznawców Marki.

Zainspirowany życiorysem Napoleona Hilla, wciąż podstawiam wiadome do Równania Osobistego Sukcesu / Wartościowego życia.

( ( P + T ) x L x D )+ W =

P - pasja, T - talent, L - ludzi, D - działanie, W - wiara w siebie i swoją misję

W jednym z naszych pokoleniowych, ulubionych filmów sztuki walki, Mistrz Lee powiedział słowa, które zapadły mi w pamięć – „sztuka walki bez walki”. Parafrazując je, mógłbym napisać, że w życiu chodzi o coś więcej niż Praca i o dużo więcej niż Sprzedaż, bowiem życie jest Największą Sztuką. Mimo to, Sprzedaż jako czynnik napędzający jest najważniejsza.

Zatem -  Po Pierwsze Sprzedaż.
Podczas  warsztatów,  największą wartością  jest to co się dzieje między uczestnikami - wymiana doświadczeń i pokazanie innym swoich światów.

Moją rolą jest słuchać, obserwować i inspirować, tak by wyzwolić energię grupy i wykorzystać ją w zadanym obszarze. Ponieważ dorośli rzadko wierzą na słowo, mnie również, unaocznianie jest kluczowym momentem przekazywania wiedzy i rozumienia. Wpływa też najbardziej na zmianę naszych stereotypów i postaw.

Sprawdzonym przeze mnie rozwiązaniem jest tutaj cykl: ćwiczenie / zastanowienie wywołujące temat - konsensus / dyskusja wypracowujące poprawnego rozwiązania i wnioskowanie / kropka nad ”i” czyli nazwanie rzeczy po imieniu wraz z przykładami. Powiedz co myślisz, posłuchaj co myślą inni, spróbuj i przekonaj się sam, ja poszukam istoty zdarzenia.

trener sprzedaży, coach, opiekun merytoryczny

tel: 507 093 998

e-mail: jakub@kompetencjesprzedazowe.pl

Copyright 2013 - Sławomir Młynarczyk i Partnerzy © Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja - www.squaretech.pl