Misja

Misją naszej firmy jest idea „Sprzedawcy Doskonałego”.

Każdy z nas ma w pamięci sytuację, kiedy został tak obsłużony przez Sprzedawcę, że zabrakło mu tchu. Każdy z nas pamięta jak się wtedy czuł i co myślał. Prawdopodobnie, zakupiona w takich okolicznościach rzecz, wydała nam się szczególnie wartościowa.

Na drugim biegunie są wszystkie te sytuacje, w których czujemy się intruzami, jesteśmy ignorowani, lub kiedy w rozmowie, górę biorą złe emocje a my uciekamy ze Sklepu. Jak najszybciej o nich zapomnijmy.

Jeśli zdamy sobie sprawę, że Kupowanie to Praca, spojrzymy na to, co dzieje się między ludźmi w procesie sprzedaży, z zupełnie nowej perspektywy.

Sprzedawca doskonały wie, że im więcej pracy wykona za swojego Klienta, tym Klient ten będzie bardziej skłonny kupić właśnie od niego. A ponieważ w życiu chodzi o coś więcej niż Praca i dużo więcej niż Sprzedaż, proponujemy wspólną podróż w poszukiwaniu inspiracji z naszymi Mistrzami.

“Stay hungry, stay foolish.” Stay with us.

To co nas wyróżnia:

  • To co nas wyróżnia to, poczucie, że do Sprzedaży się dojrzewa.
  • My dojrzeliśmy i traktujemy ją jako przygodę życia.
  • Znajomość rynku czy branży nie jest warunkiem wystarczającym by myśleć o sukcesie w Sprzedaży.
  • Prawdziwa znajomość rynku i branży to rozumienie na czym polega biznes moich Klientów. To rozumienie jak nasz Klient może lepiej i skuteczniej obsługiwać swoich Klientów.
  • To dlatego, zastanawiamy się jak Klienci widzą świat, jak postrzegają wartości i co motywuje ich do kupowania.
  • Tylko wtedy możemy przekonać się, w jaki sposób nasze produkty mogą wpłynąć na świat naszego Klienta i dodać do niego wartość..

Dlaczego My ?

  • Ponieważ jesteśmy perfekcjonistami i mamy pasje by lepiej urządzać świat.

Nasz warsztat:

Pracujemy w oparciu o „mapę rozmowy ze Zleceniodawcą” w której uwzględniamy:

  • Nastawienie na kontrakt.
  • Czyli zrozumienie o co chodzi ? Jaki ma sens ?
  • Po co Zleceniodawca chce to zrobić ?
  • Czego oczekuje od tego szkolenia ?
  • Co powinno się na nim zdarzyć ? Jak sobie je wyobraża ?
  • Co powinno się na nim zdarzyć ? Jak sobie je wyobraża ?
  • Dlaczego ten cel szkolenia jest dla niego taki ważny ?
  • Czy w ramach tego tematu są jakieś tabu, których nie powinienem poruszać ?
  • Dlaczego to szkolenie ma się zdarzyć teraz ?
  • Co się wydarzy jeśli nie podejmiemy tego tematu ?
  • Co myślą podwładni na temat tego szkolenia ?
  • Akceptację zewnętrzną i wewnętrzną.
  • Poszukiwanie wartości kontraktu, co i dlaczego może być takie ważne dla
  • Uczestników, Zleceniodawcy i dla mnie ? Utożsamienie się z problemem.
  • Czym ma być nasze szkolenie ?
  • Uruchamiamy osobistą prezentację: „To jest nasz temat!”
  • Mamy własne doświadczenia związane z tematem szkolenia.
  • Rodzą się jednocześnie wątpliwości: Co najważniejszego możemy przedstawić ?
  • Nasz wewnętrzny rozmówca szuka i pyta. Wraca i szuka ponownie.
  • Co ma być pierwsze? Co drugie? Logiczna kolejność, następstwa ?
  • Uszczegóławiamy kontrakt.
  • Dopytujemy: kto będzie w nim uczestniczył? Dlaczego ta grupa pracowników ?
  • Jakie będzie miał doświadczenie ?
  • Czy powinniśmy coś wiedzieć temat ogólnego klimatu w firmie ?
  • Czy panują jakieś niepisane reguły co do szkoleń, co do miejsca, co do stroju, palenia
  • Możemy zapytać o sytuację finansową organizacji ? Czy miały miejsce w ostatnim czasie jakieś ważne decyzje, zmiany ?
  • Stawiamy się w sytuacji uczestnika naszego szkolenia
  • Co czułbym na miejscu uczestnika ?
  • Jaką postawę przyjmie wobec szkolenia ?
  • Jaki zysk będzie miał ? Co da mu szkolenie na poziomie WUP ?
  • Jakiego języka powinniśmy użyć ?
  • Jakich narzędzi, ćwiczeń ?
  • Co byłoby najskuteczniejsze dla tej grupy ?

Zasięg działania:

Działamy na terenie całego kraju od 2010 roku.

Copyright 2013 - Sławomir Młynarczyk i Partnerzy © Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja - www.squaretech.pl