Warsztaty "Doskonalenia Kompetencji Sprzedażowych” dla Sp. Z.O.Z Sieradz

W dniu 10/11-09- 2011 r. w SP ZOZ Sieradz odbyły się „Warsztaty Doskonalenia Kompetencji Sprzedażowych”, którego tematem było „ Etapy rozmowy z klientem i Telefoniczna rozmowa z klientem ”. W warsztatach uczestniczyli dyspozytorzy pogotowania ratunkowego w Sieradzu i firmy handlowej.
 
Celem warsztatu było doskonalenie wiedzy, umiejętności i postawy  na temat profesjonalnego procesu sprzedaży, przedstawienie  poszczególnych elementów rozmowy z klientem w kierunku nastawionym na telefoniczne odbieranie zgłoszeń od pacjentów.
 
Związku z faktem udziału w warsztatach uczestnicy poznali i przećwiczyli:
  • otwarcie rozmowy z klientem
  • porozumiewanie się, budowa relacji
  • identyfikacja typu Klienta
  • identyfikacja potrzeb Klienta
  • przedstawienie oferty
  • radzenie sobie z obiekcjami
  • zamykanie sprzedaży
  • Struktura złej rozmowy telefonicznej
  • Struktura poprawnej rozmowy
  • Podsumowanie
Czas trwania warsztatów 14 godzin
 
Jeszcze raz Wszystkim serdecznie dziękujemy za uczestnictwo w Warsztatach – zespół trenerów Kompetencji Sprzedażowych i firmy Sławomir Młynarczyk i Partnerzy
Copyright 2013 - Sławomir Młynarczyk i Partnerzy © Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja - www.squaretech.pl