Warsztaty - Etapy rozmowy z Klientem

W oparciu o nasze doświadczenie w sprzedaży sieciowej (ogólnopolska sieć salonów komputerowych SFERIS) przygotowaliśmy nowatorski program szkoleniowy dla Wszystkich  pracujących w sprzedaży. Jest on w całości oparty na wypracowanej przez Nas metodologii, w której kluczem do Sukcesu w Rozmowie sprzedażowej z klientem jest  Typologia Klienta. Dlatego właśnie Typologię Klienta zdefiniowaliśmy jako wyróżniający nas  punkt w Etapach rozmowy handlowej w II module AKADEMII HANDLOWCA.

Nasza propozycja zyskała zaufanie wielu  Zespołów Sprzedażowych  wpływając trwale na Wiedzę, Postawy i Umiejętności Sprzedażowe Uczestników. Nasze Warsztaty wyróżnia to, że nie są wykładem akademickim o sposobach , chwytach i technikach sprzedażowych. Są  dynamicznym ośmiogodzinnym Warsztatem z Doskonalenia Kompetencji Sprzedażowych tworzonym przez samych Uczestników. W osiąganiu ponadprzeciętnej skuteczności naszych Warsztatów pomaga nam najnowsza metoda, którą wprowadziliśmy specjalnie z myślą o Państwa Doradcach, a mianowicie DRAMA. Wykorzystujemy w niej naturalne umiejętności człowieka wchodzenia w role, dzięki której  nasze Warsztaty zamieniają się w „Bezpieczne Doświadczanie Uczestników w oparciu o ich własne Działania”

Program warsztatów:

  • Otwarcie rozmowy z Klientem
  • Porozumiewanie się i budowa relacji
  • Identyfikacja typu Klienta – Trener poleca !
  • Identyfikacja potrzeb Klienta
  • Przedstawienie oferty
  • Radzenie sobie z obiekcjami
  • Zamykanie sprzedaży i sprzedaż wiązana

W ramach warsztatów otrzymujesz:

  • 8 godzin intensywnego kursu / 1 dzień
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat ukończenia Warsztatów
  • przerwy kawowe i obiady
  • prowadzenie warsztatów przez dwóch trenerów

Cena kursu to tylko 270 zł brutto

Liczba uczestników w grupie 15 osób
Trener warsztatów: Jakub Stawicki i Sławomir Młynarczyk

 

Copyright 2013 - Sławomir Młynarczyk i Partnerzy © Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja - www.squaretech.pl