Warsztaty ze "Sztuki komunikowania się z Klientem" dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach

W dniu 12/13-05-2011 r. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach odbyły się „Warsztaty Doskonalenia Kompetencji Sprzedażowych”, którego tematem było „ Sztuka komunikowania się”. W warsztatach uczestniczyli pracownicy Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach.
 
Celem warsztatu było doskonalenie wiedzy, umiejętności i postawy na temat profesjonalnego procesu komunikowania się z klientami, współpracownikami.”
 
Związku z faktem udziału w warsztatach uczestnicy poznali i przećwiczyli :
  • Nie można nie komunikować
  • Model komunikacji Alberta Mehrabiana i co z niego wynika
  • Komunikacja niewerbalna – dlaczego warto się jej uczyć?
  • Czytanie i stosowanie języka ciała- oczy, głowa, dłonie, nogi
  • Nasza przestrzeń - Cztery strefy  Edwarda Halla
  • „Na pierwszy rzut ucha” – tempo mówienia
  • Głos - nasza wizytówka
  • Arkana głosu - siła, barwa, artykulacja, dykcja, frazowanie i intonacja
  • Oddech -  klucz do pokonania stresu
  • Uszy von Thuna – uszy Nadawcy i uszy Odbiory
  • Kwadratowe komunikaty
  • Jak komunikować by być zrozumiałym

Czas trwania warsztatów 16 godzin

Jeszcze raz Wszystkim serdecznie dziękujemy za uczestnictwo w Warsztatach – zespół trenerów Kompetencji Sprzedażowych, Akademii Handlowca i firmy Sławomir Młynarczyk i Partnerzy

 

Szkolenie dla PUP Kielce

Copyright 2013 - Sławomir Młynarczyk i Partnerzy © Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja - www.squaretech.pl