Warsztaty

Warsztaty - 7 nawyków by wartościowo żyć

  • Zaczynaj z „wizją końca”
  • Rób najpierw to, co najważniejsze
  • Myśl w kategoriach „wygrana -  wygrana”
  • Staraj się najpierw zrozumieć, potem być zrozumianym
  • Synergia „Ostrzenie piły" - zasady wszechstronnej, ciągłej samoodnowy

Warsztaty - Sztuka prezentacji i elementy wystąpień publicznych

  • Zasady uczenia się dorosłych
  • Skuteczna Prezentacja „Jak spełniać marzenia innych” Zasady przygotowania i przedstawienia prezentacji
  • Czy już jestem Stevem Jobsem ?  podsumowanie

 


 

Warsztaty Call Center - Telefoniczna rozmowa z Klientem

Szkolenie z Call Center jest niezbędne wszędzie tam gdzie mamy do czynienia lub chcemy mieć z zachowania mi zestandaryzowanymi. Wszędzie tam gdzie w naszej pracy wykorzystujemy rozmowę telefoniczną. Wszędzie tam, gdzie dominującą formą kontaktu z Klientem jest rozmowa telefoniczna. W przypadku firm, urzędów , instytucji jest to narzędzie niezbędne, stanowiące często pierwszą formę kontaktu dla Klienta. Niekiedy zaś jedyną.

Uważamy, że warsztaty z Call Center, są doskonałą okazją do wypracowania standardów rozmowy z Klientem, począwszy od liczby dzwonków, po których powinno się odebrać telefon, przez sposób powitania Klienta, umówienia wizyty, łączenia z innym działem lub osobą, aż do zakończenia rozmowy.

Warsztaty - Etyka i Etykieta Pracownika Urzędu Publicznego

  • Etyka prestiżowych zawodów
  • Savoir-vivre. Sztuka życia. Wstęp do etykiety
  • Etykieta towarzyska a etykieta biznesu
  • Traktat o sztuce przegrywania
  • Kultura Organizacyjna Firmy-Urzędu
  • Etyka w Służbie publicznej. Etyka zawodowa pracowników administracji samorządowej
  • Kodeks pracowników samorządowych

Warsztaty - Sztuka komunikowania się

W oparciu o nasze doświadczenie w sprzedaży sieciowej, pracy z klientem przygotowaliśmy nowatorski program szkoleniowy pt.: "Sztuka komunikowania się"

Jest on w całości oparty na wypracowanej przez Nas metodologii, którego  kluczem do Sukcesu w Rozmowie Sprzedażowej z Klientem jest komunikacja, bo od tego zaczyna się cały proces rozmowy. Także od "Sztuki komunikowania się" rozpoczyna sie nasza "Akademia Handlowca"

Nasza propozycja zyskała zaufanie wielu  Zespołów Sprzedażowych  wpływając trwale na Wiedzę, Postawy i Umiejętności Sprzedażowe Uczestników. Nasze Warsztaty wyróżnia to, że nie są wykładem akademickim o sposobach , chwytach i technikach sprzedażowych. Są  dynamicznym 2 dniowym Warsztatem z Doskonalenia Kompetencji Sprzedażowych tworzonym przez samych Uczestników. W osiąganiu ponadprzeciętnej skuteczności naszych Warsztatów pomaga nam najnowsza metoda, którą wprowadziliśmy specjalnie z myślą o Państwa Doradcach, a mianowicie DRAMA.

Warsztaty - Etapy rozmowy z Klientem

W oparciu o nasze doświadczenie w sprzedaży sieciowej (ogólnopolska sieć salonów komputerowych SFERIS) przygotowaliśmy nowatorski program szkoleniowy dla Wszystkich  pracujących w sprzedaży. Jest on w całości oparty na wypracowanej przez Nas metodologii, w której kluczem do Sukcesu w Rozmowie sprzedażowej z klientem jest  Typologia Klienta. Dlatego właśnie Typologię Klienta zdefiniowaliśmy jako wyróżniający nas  punkt w Etapach rozmowy handlowej w II module AKADEMII HANDLOWCA.



Copyright 2013 - Sławomir Młynarczyk i Partnerzy © Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja - www.squaretech.pl